Egy eltévedt gondolkodó siralmai, örömei és agyának egyéb játékai pár sorban, mondatban, oldalban.

Szinván innen, Szinván túl...

Szinván innen, Szinván túl...

Mert most írnom kell.

Avagy, fura játék ez nő és férfi között...

2014. november 16. - PeTTeR

Fura az élet. Mindig akkor, hoz, illetve okoz meglepetést, amikor az ember nem várná. Nem vártam a pénteki üzeneteket, mert úgy éreztem, hogy azt az előző dolgot már 100%-ban lezártam. Félreértés ne essék, lezártam. De elgondolkodtatott, hogy vajon a karma, vagy a sors, vagy a felettünk álló "hatalom", miért ilyen formán alakítja a dolgait?

Ott van Ő... Annyira egyszerűnek gondolnék vele mindent. Hisz megértjük egymást, tudunk beszélgetni, talán működőképes is lenne a dolog, erre meg napok, sőt mi az, hogy napok..., inkább hetek óta 5-10 percnél többet nem beszélünk. Nem tudom miért...

Lehet elrontottam, lehet, hogy nagyon nyomultam, de egyszerű a mentségem, nagyon boldog akartam lenni. Még talán attól is jobban.

Viszont, rossz mert azt érzem, hogy mindennél messzebb vagyok tőle és, hogy áthidalhatatlan a távolság kettőnk között, annak ellenére, hogy... De ezt ugye már írtam.

Nem tudom mitévő legyek. Hiányzik.

Kilátástalanság. Fakkoff! :(

A bejegyzés trackback címe:

https://szinvaninnen.blog.hu/api/trackback/id/tr926908171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása