Egy eltévedt gondolkodó siralmai, örömei és agyának egyéb játékai pár sorban, mondatban, oldalban.

Szinván innen, Szinván túl...

Szinván innen, Szinván túl...

Nélküled semmi vagyok?

2014. november 24. - PeTTeR

Nem volt egyszerű a hétvége. Furán indult, de jól éreztem magam, annak ellenére, hogy voltak pillanatok, amikor magát az ördögöt is a falra festettem, vagyis festették. Aztán olyan dolgok történtek, amik sajnos az érzéseket nem, hogy törölték volna, hanem picit elmélyítették.

blogra1.jpg

Ezt-az egész irományt is megmutattam Neki, kitudja lehet emlékszik is rá. Pont, arra gondoltam, hogy törlöm is az egészet, de mivel elég jó kiírni magamból a kavargó érzéseimet, így egy darabig még biztosan marad.

Nagyon sajnálom, hogy talán soha nem leszünk egy pár, de a nyafogás nem fog megoldani semmit. Tudom, hogy mik a céljaim, hogy hova is tartok és, hogy mi kell, hogy most prioritást élvezzen az életemben.

Szóval ez-az utolsó ilyen "nyafi" poszt, a közeljövőben már előre tekintek. Legalábbis megpróbálok.

 

"Ha öreg leszek meglesz mindenem

De nem fogja meg a ráncos kezem..."

 

És, hogy a jövőbe is tekintsünk, egyre határozottabban érzem, hogy mivel akarok foglalkozni, hogy mit akarok csinálni és miben akarok sikeres lenni.

Nem könnyű dolog és biztosat mondani nem lehet, bizton nem lehet állítani valamit, de ha már egy valamiben nem vagyok sikeres, akkor talán pont ez a része lesz az életemnek, amiben sokra vagyok hivatott, sokra fogom vinni.

tf1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szinvaninnen.blog.hu/api/trackback/id/tr386928175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása